بنر جنجالیشهرداری شیراز باعث برکناری 2 مدیر روابط عمومی شهرداری شیراز و همچنین دستگیری 3 نفر شد.امام جمعه شیراز به این موضوع واکنش نشان داد و آن را رنج آور خواند.صفحه سازمان جاسوسی اسرائیل نیز در مورد این بنر مطلب منتشر کرد.
کد خبر: ۶۶۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳ 29 September 2018

به گزارش تابناک فارس:به مناسبت هفته دفاع مقدس شهرداری شیراز بنری در میدان نمازی شیراز نصب کرد که در آن از تصویر سربازان رژیم صهیونیستی به جای سربازان کشورمان در دفاع مقدس استفاده شده بود.

دادستان شیراز گفت:مدیر روابط عمومی نهاد متولی امر که مسئولیت مستقیم نظارت بر تبلیغات فرهنگی در شهر شیراز را بر عهده داشته است(معاونت فرهنگی شهرداری شیراز) دستگیر و هم اکنون در بازداشت است.

وی همچنین از دستگیری دو نفر دیگر از دست اندرکاران طراحی این بنر خبر داد و گفت: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با نظارت مستقیم دادستان در شعبه ویژه بازپرسی در مرحله تحقیقات اولیه است.

دادستان شیراز تصریح کرد: تحقیقات تا روشن شدن ابعاد احتمالی پنهان موضوع ادامه خواهد داشت و با مرتکبین در چارچوب قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد.

همچنین مدیر روابط عمومی شهرداری شیراز و مدیر روابط‌ عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز توسط شهردار برکنار شدند.

این سهل انگاری(و شاید غرض ورزی) باعث شد تا صفحه سازمان جاسوسی اسرائیل هم با اشاره به این بنر بنویسد:

مأموریت انجام شد؛ادای احترام به شهیدان

 

آیت الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز، با اشاره به اشتباه فاحش شهرداری شیراز در نصب بیلبورد موهوم از سربازان رژیم صهیونیستی در سطح شهر که موجب اعتراض شدید مردم به آن شد، گفت: کار به جایی رسیده که دستگاه‌های خبیث صهیونیستی ما را شماتت می‌کنند و این برای ما رنج‌آور و سخت است.

وی افزود: در مورد داوری و بررسی این مسئله باید گفت که مردم توقع نداشتند چنین کاری صورت بگیرد و از مسؤولان سیاسی، قضایی و امنیتی توقع داریم که عادلانه، منصفانه و قاطعانه مسئله را بررسی کنند، اما این را نیز بدانند که اگر اقدامی صورت نگیرد، مردم متعهد به اسلام و انقلاب نمی‌توانند خشم خود را کنترل کرده و ممکن است مطالبه مردم با شدت بر سر مدیران خراب شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
کاش قوه قضائیه و مردم متعهد به اسلام در مقابل رانت و مفاسد اقتصادی و خودروسازها و حقوقهای نجومی و املاک نجومی همین قدر جدی بودند.
ناشناس
|
Norway
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
به نظرم این یک اشتباه یا یک کج سلیقگی از سوی تهیه کنندگان بنر است. ای کاش خشمهای مصنوعی را کنار بگذارند و زندگی چند جوان تهیه کننده این بنر را تباه نکنند. بعضیها برای اینکه خودرا انقلابی تر از سایرین نشان دهند مواضع آتشین می گیرند. در حالیکه حداکثر مجازات تهیه کنندگان این بنر توبیخ شفاهی یا جریمه مادی است.
کیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
من به عنوان یک شهروند شیرازی مراتب ناراحتیم رو از اینکه سه جوان رو به خاطر یک اشتباه کوچک چندین روزه که معلوم نیست کجان هیچ نهادی اطلاعاتی از وضعیت حیاتشون نشون نمیده اعلام میکنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار